Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-19, 16:36   #46
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roon Visa inlägg
Det är svårt att visa på något som användare valt att inte visa.
Jag har själv mina spreadsheets dolda och med det tror jag att fuskandet minskar för jag för siffrorna endast för mig själv och sitter man och ljuger för sig själv så har man stora problem som man bör se över.
Som KP säger så är affelänkarna det enda han skulle kunna visa siffror på om han inte själv sitter och kan kolla alla dolda spreadsheets men det vore inte juste att sprida den infon.

Jag vet inte vad du försöker påvisa Wagner och säger att Sharps moderatorer ska bevisa att majoriteten av användare går plus(vilket jag tycker dom gjort på bästa möjliga sätt med spreadsheets-listan), kan inte du bevisa att majoriteten går minus istället?
Nej.

Men för att avgöra om en spelare är vinnande så kan vi utgå från 500 spel. Alldeles för lågt men vi utgår från det för att få ihop någonting alls. Då bantas dom där 423 ner till 25 st. Dom som inte varit aktiva senaste 3 månaderna har jag bortsett från.

25 av över 7000 medlemmar som med lite god vilja kan definieras vinnande personer. Vill man på grundval av detta hävda att en majoritet av medlemmarna på Sharps är vinnande spelare så var så goda. Det bjuder jag på i Jultider.

Citat:
Men om 70% utav alla våra sheets som bokförs på sharps (både synliga och dolda) visar grönt så kan man anta att majoriteten är vinnare.
Kan man inte alls utan att ta hänsyn till antal spel och hur stor andel sheets som raderats.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat