Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-19, 22:50   #53
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Bara här...

..och här..

...lite mer här..

...sen här...

...ännu lite till här...

..och slutligen här:

Sen har du mage att säga att du alltså inte påstått att vi driver sidan för att tjäna pengar?
Hahahah

anyways, jag förstår inte varför man ens orkar lägga ner en massa energi på att klaga när sidan sköts fint och proffsigt. Vill man inte vara här eller ogillar upplägget på något sätt så finns det andra sidor? Speciellt när man fått svar på det man ursprungligen frågat. Nu känns det ju bara som en häxjakt...

Jag må vara hobbyspelare, säkert förlorande i längden (bara att kika i Avreageringstråden ) men jag har lärt mig en hel del av vad som krävs. Nu har jag inte energin och viljan att lägga ner tiden så då blir mina spreedsheets som dem blir, men att springa å gnälla på andra förutom sig själv när man torskar är ju bara patetiskt (förutom Di Natale då den jävla sopan)..

Summa kardemumma: dra om det inte passar!

EDIT: å att kasta skit på folk som lägger ner egen tid och en hel del dolares på att utveckla stället är ju än mer patetiskt, antar att man antingen inte har haft ett riktigt jobb alls själv eller att man helt enkelt tappat värde i tid (som förövrigt också är pengar) och pengar för att orka lägga ner denna tid på att klaga på andras arbete. Avundsjuka kan även det ligga bakom..

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+3)

Senast redigerad av tompa87 den 2011-12-19 klockan 23:00.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat