Citat:
Ursprungligen postat av performance
Och vad kommer avgöra vilka picks du väljer att gå ut "offentligt" med, Glider?
|
Jag kommer att posta picks framtagna utifrån samma urvalskriterier som jag använder för att få fram alla mina NBA spel.
Eftersom jag postar spel som bygger på 2-6 systemet så kommer jag att välja matcherna så att jag har möjlighet att posta seriens samtliga matcher i dagboken.
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula
Helt meningslös dagbok om du ska posta i efterhand! Vem med lite kött på benen tar en sådan dagbok på allvar? Och hur skulle det hjälpa någon att tjäna pengar om man bara har tillgång till några spel då och då utan kontinuitet..
|
Kontinuiteten finns där genom att jag kommer att posta alla spel i de serier jag påbörjar (liknande 2-6 systemet). De som följer kommer att kunna tjäna pengar om de följer serierna. (och även om man spelar flat bets kan man nå omkring 60% @1.82 enligt statistiken)
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula
Japp, tror dock de flesta medlemmarna är här för att tjäna pengar och inte läsa om vädret och vad glider spelade IGÅR.
Därför tycker jag den känns helt meningslöst och känns bara som reklam för sin egen tjänst.
|
De spel som jag i efterhand kommer att lägga in i mitt spreadsheet gör jag främst för att ha för min egen statistik för att bättre kunna hålla koll på hur jag ligger till.
Just nu håller jag till exempel på att skapa ett spreadsheet med picks från förra säsongen. Det är ett backtest med exakt samma metoder som jag kommer att använda för att ta ut denna säsongs matcher. Jag stegar igenom säsongen "dag för dag" och tar ut mina picks till spreadsheetet. Jag tror att det resultatet till stora delar avspeglar hur det ett riktigt resultatet skulle sett ut och därför är det intressant för mig.
Jag kommer nog även att posta en länk till detta spreadsheet här i dagboken om ett par dagar då jag tror att fler personer kommer att ha nytta av det. (det är ca 100 picks per månad så det tar några timmar att fylla i

)