Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-23, 00:30   #24
the_punting

the_puntings avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 286
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Campbell Ås måste vara överlägset mest streckvärd i första, raka försök och finalvinster i våras, tungt lopp senast höjer upp odds. Spår 9 inte alls dumt. Livi Destiny inte heller dum. Får bli en rak gardering där med 1,2,3,4,9,10,12. 1600a är historiskt sett en lopptyp där spelarna underskattar skrällrisken, ihop med att Ove A är en gubbe som kuskeliten har en måttlig respekt för och som kan surna till finns det en bra chans för överpace. Tur att det är några hästar som inte håller måttet med, annars hade man fått måla med stora rollern...
I mitt anteckningsblock har det stått att Campbell Ås kommer att bli underskattad ända sedan i söndags, så du får medhåll från mig. Har klättrat fint i klasserna med mest intjänade kronor per start i det här gänget. Lägg till bra startryggar och att spår 9 över kort distans inte är så tokigt som de flesta tror (bra slagläge om överpace), så har man ett fint skrällbud.

Däremot gillar jag att gå kort i första avdelningen och sätta mig på tvären gentemot spelarkåren, eftersom många spelare brukar målar på ordentligt. Har inte bestämt mig för hur det blir ännu.

Men varför är Elling favorit i kallblodsloppet? Stallet baissar och han har spår 2 på tillägg. Borde inte Rigel Odin ha en bättre chans här?
the_punting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat