Känns som om det blir låg utdelning på lördag. Där
Nero Capar säkert får bestämma en bit och då ska han ju bara trilla undan inte mycket värre än senast. Sedan spikar jag också
Hot Pot som troligen blir 50%are hästen har verkligen impat på mig och från detta spåret kanske man kan överta ledningen efter några 100 körda. Vettig chans. avd2. Baron Sundace kanske vinner men då finns risken för att det bara blir 100 lappar tll 7 rätt. Här trycker säkert Lahtinen Akseli av ordentligt med Incredeble kemp och kör väl i spets eller släpper!? Han har ju en vass slutspeed och det gäller att finnen är bra för det känns lite som upp till bevis här och som 82%are ska den fällas.
No Way Laday kanske kan få loppet stark och speedig och formen på topp. 8%.
i avd3. Sitter troligen
You bet honline i ledningen och görs inget så vinner man loppet, dock vill jag gärna ha med
I wont to dance som har mött tuffare gäng och gjort det bra kan krossa allt på bergsåkers långa upplopp. I avd4 känns det väldigt öpppet!? kanske vinner kallblodskungen själv Persson Jan-Olov. I avd5 gillar jag
For my life som är en riktig hårdig med fin skalle kommer säkerligen att favoriten en match!
Nero Capar lunkar undan med mycket kräm kvar jag bläddrar vidare. i sista är det vidöppet och jag streckar på...
God tur!