Citat:
Ursprungligen postat av KP
Jag tänker spika I saw you igen. Den mötte ju Kaffir face senast och efter galopp och enormt tapp kom den tillbaks som ett spjut och var inte mycket slagen.
Innan det loppet mötte den Isak cd. Isak hade då spår 3 och detta på distansen 1640. I Saw you hade spår 10. Isak vann det loppet med spets och slut men I saw you vart bara slagen med en hals. Detta med ett iskallt spår på en snabb bana och kortdistans. Spelarna ser att Isak har 4 raka segrar. 2 av dom rä tagna i skräplopp och de senaste 2 tagna på 1640 med receptet låg startspår+spets/slut.
Kan inte se någon annan vinna över I Saw you på denna distans nu. Isak har sin glory på kort distans då han kan utnyttja sin startsnabbhet. Här är det inte ens säkert att han kan ta spets tom då I saw you är rätt startsnabb den med. Dessutom säger han själv att han aldrig kommer släppa till någon. Mao det är ledningen som gäller för Åke här.
Omgångens bästa spik alla klasser!
|
Förstod att I saw you skulle uppmärksammas denna gång. Jag håller med KP.
Jag var på plats senast i Örebro. Vilket lopp den kom tillbaka i, utan gallop hade denne spänstiga valack vunnit med ett par längder. Bättre upplagt denna gång. Tror på toppchans och en möjligt fin spik.