Ämne: NBA 26/12
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-26, 22:02   #5
chrillenilsson
 
chrillenilssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 113
Sharp$: 202

NBA
Stats: 49 - 40 - 1
ROI: 105.69%
Vinstprocent: 55.06%

Standard

Här kommer mina spel för natten:

Indiana - Detroit
Detroit +8

Detroit har kvar det mesta av sitt lagbygge från ifjol. Lägg sen till Jerebko som kommer laddad. Charlie V kommer dock vara avstängd, men i mitt tycke så gör inte det så mkt. Detroit har fått en ny coach som jag personligen gillar och sätter energi och defence i första rummet. Åtta poäng är ganska mkt då jag tror att matchen kommer att bli hyfsat jämn. Granger är självklart ett hot i Pacers och i övrigt har de ett bra lag med David West som ny krydda. Detroit har en bra frontline och en helt okej backcourt, men på förhand ser matchen jämnare ut än åtta poäng.

Washington - New Jersey
Washington -3,5

New Jersey såg okej ut fram tills en av ligans bättre centrar skadade sig i Brooks Lopez. Han är ett brutalt avbräck och Deron Williams får dra ett monsterlass. Han är sjukt bra, men ganska ensam i ett mediokert Nets. Nets fick Okur i en trade, men han vill inte vara där, alltså lite gnäll i truppen. Washington har ett intressant lag med John Wall och Nick Young där bak. McGee är oxå en kompetent kille, plus en hyfsad bänk. Wizards är långt ifrån ett hot på sikt, men mot ett skadeskjutet Nets ser det bra ut.

ÖVRIGA SPEL

PHOENIX vs NEW ORLEANS +6.5 NEW ORLEANS
ORLANDO vs HOUSTON +5 HOUSTON
CHARLOTTE vs MILWAUKEE -4.5 CHARLOTTE
chrillenilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat