Ämne: NBA 27/12
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-27, 18:31   #2
Kongo
 
Kongos avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 57
Standard

Första posten här, woo!

Måste hålla med om att Lakers var extremt klena igår. Matchen mot Bulls tycker jag man spelade helt okej tills dom sista 2 minuterna när man klantade till rejält, samt Bulls hade lite tur med domslutet (travel på Deng?). Ryggade Eddieh på David West linan igår och det gick super!

Ikväll lägger jag denna:

ATL Hawks vs. NJ Nets
Måste ge props till Nets (och specielt Kris Humphries) som kom tillbaka och kämpade efter deras katastrofala första quarter, dock så var Wizards extremt utlösa och hade ingen att gå till när dom behövde poäng och sköt endast 60% på sina free throws. Tror Atlanta Hawks som gillar att spela tempofylld basket, något som kan vara extremt jobbigt att möte under en back-to-back.

MIA Heat vs. Bos Celtic -3.5 Heat.
Vågade mig bara på -3.5 till ynka 1.30 men tror inte på någon utklassning av James och co. Dock så tror jag inte Celtics har mycket att säga till utan PP som ser ut att också missa kvällens match.

Utah Jazz vs. LA Lakers +4.5 Jazz

Lakers spelar 3:e matchen på 3 kvällar och saknar både McRoberts och Bynum samtidigt som man möter ett Utah Jazz med en av NBA's starkasta frontcourt med Millsap, Jefferson, Kanter och Favors. Tror på en ganska jämn match, men tror på Jazz här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)
Kongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat