Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-10, 16:14   #13
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Min tur då!

KP är mitt nickname, stod för Kalaspuffar men eftersom det var så långt och alla började förkorta det till KP så fick det bli det istället.

Jo jag har en spelbutik själv och det gör det hela roligare. Kunder som kommer frågar mig alltid om "dagens drag" och självklart får dom det.
Många pensionärer som aldrig rört en långenkupong innan har börjat spela för småsummor för skojs skull. Har några kunder som åker flera mil tur/retur för att lira hos mig oftast andelsspel då.
Sådant uppskattande gör att man älskar det man gör.
De flesta stammisar är nöjda och ligger plus. Dessutom man får en feeling av glädje när spelet man rekade satt.

Mitt liv kretsar kring trav, spel och betting. Nöjet för mig är inte att vinna pengar trots att det känns bra när man gör det. Utan jag blir lika glad om ett bet på 10kronor gick in.
Kalla mig spelberoende men jag trivs med det och är väl den enda här som kan påstå att jag tjänar pengar oavsett om spelen sitter eller ej

Mina svagheter är de amerikanska (förutom baseball där mitt intresse finns) sporterna och mina styrkor de europeiska/svenska. Jag har väldigt brett kontaktnät tack vare alla kunder jag har som i sin tur har sitt kontaktnät.

Min största styrka är dock de svenska travet och det är h2h som är den spelform som genererat överlägset mest i min ficka, självklart märks det när man är limiterad hos de flesta bolagen pga travet. När jag rekar h2h trav ja då ska man helt enkelt lyssna och inte ställa frågor

Har ni frågor om svenska spels, atg's tjänster... hur mycket man tjänar som ombud osv osv, hur en kupong fylls i, ja allt som rör så kan ni skapa en tråd så svarar jag på dom sågott jag kan.

Tack för mig
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat