Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-28, 15:48   #35
HPT

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 4939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
(...)

Och så är det ju HPT, att om du har en lika bra produkt eller bättre än Joker så kommer du plocka marknadsandelar framgent! Du får göra en deal med Nybrink, med tanke på hur ofta som han namedroppar Jokersystem i tv eller tidningar (till skillnad från att säga reducerade system) så ljuder det nog ett kassaklirr i huvudet på karln varje gång. Om man nu inte vill ha någon annan ambassadör för sin produkt, någon som hörs mer hittar du ju inte i vart fall.
Ja, man kan ju misstänka att Nybrink får mer än bara gratis årsabonnemang från Travronden... ;-) Det har gått så långt att jag hajade till när jag läste Aftonbladets artikel om 34-miljonersvinnaren häromdagen.

"– Det är en del i ett större system, meddelar Hasse Svennehed, pr-chef på ATG.
Spelaren hade alltså spelat ett så kallat reducerat system."

Det betyder ju förmodligen att det INTE var Joker som använts. Hade ju inte suttit helt fel om det hade funnits en hänvisning till HPT där istället... ;-)

Så länge jag inte går back på HPT så kan jag bida min tid och vänta på att fler ska upptäcka programmet. Fler och fler verkar ju intressera sig för reducerade system, så det borde finnas en marknad även i framtiden.
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat