Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-28, 18:50   #224
Jinx
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

tack Maijadona. Spurs live-spelet gav jag mig på först efter att jag läst i din dagbok, så tackar för den idén! Var lite orolig att du missat den i väntan på 2.0 i odds... Riktig stolpe-ut helg annars och känns bara skönt att man inte tappade nåt direkt (tackar fegheten för det ).

Däremot tycker jag ändå att Swansea har anledning att utvärdera sig själva efter matchen. Visst de blev kanske rånade på en straff men å andra sidan var det hands strax innan deras mål, så snarare 1-1 i domarmissar och inget som avgjorde matchen egentligen. Andra halvlek gjorde de inte bra helt enkelt och blev straffade. Får se hur de fixar matchen mot Spurs i helgen. Men Spurs till 1.66 tror jag inte är nåt vidare spel dock...

Hittar inte mycket intressant idag, men Lakers +0.5 i din dubbel känns som ett bra spel. GL!

EDIT. PS. Överspel tycker jag är riktigt svårt generellt (om det inte är typ Madrid som spelar, men då får man ju inga odds). Däremot tycker jag att underspelen ibland går att hitta när det är klockrent målsnåla lag som spelar. T ex matchen mellan Everton och Swansea förra veckan. Everton som har typ ett skott på mål var 90:e minut och Swansea som alltid verkar gå för bortapoäng genom 0-0. Kan inte fatta har oddset kunde vara 1.8 för underspelet i den matchen. Borde varit kanske 1.5 enligt mig. Vi får snacka mer om det här när lämpliga matcher dyker upp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)

Senast redigerad av Jinx den 2011-12-28 klockan 18:58.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat