Idag tänker jag lira 3 matcher med låg insats för att NHL har faktiskt gått ganska dåligt på sistonde och jag vill få upp flytet jag hade innan det!
NY Islanders
-
Calgary Flames
1.81 ML Flames
Calgary är för jäkla bra och har dem Kiprosoff i mål och med sitt effektiva målskytte
så ska dem vinna med minst 2 puckar. Bra form senaste tiden och slagit bra lag på rumpan.
Islanders är svåra att förutspå för att matchen mot Rangers gjorde dem inte rättvisa när dem får en målvakt som Henke. Rangers vann med ett par puckar men den matchen kunde Islanders ha vunnit och eftersom att jag tycker att Kiprosoff är i samma kaliber så tror jag på ännu ens vår match för Islanders!
Winnipeg Jets
-
Los Angeles Kings
U 5.5 mål
Vad ska man säga?
Winnipeg är tröga frammåt, likaså LA, inga lag släpper till och detta är kvällens drag.
Statisik talar för sig själv och även magkänslan!
Colorado Avalanche
-
Phoenix Coyotes
-1,5 Colorado
Detta är kvällens chansning men matchen dem förlora mot Winnipeg var helt sjuk. De som såg matchen vet att matchen lika bra kunnat vara 5-0 till Colorado och resultatet speglade inte matchen! Får Colorado ett mål snabbt så tror jag det kan rinna iväg mot ett Phoenix som inte gör allt för bra matcher,(dem spelade 1-1 mot Boston men som sagt, blir en chansning)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|