Citat:
Ursprungligen postat av Jinx
Jäklar vad du var igång inatt...
Håller med Pejson. Lägg in alla spel istället så man kan se vad du spelat. Lägger man inte in alla sina spel blir det ju svårt att få en totalbild av sitt resultat och är man så dum att man väljer ut vinstspel och glömmer förlustspel i sitt ark lurar man ju bara sig själv. Det är ju inte alltid man har möjlighet/orkar lägga in spelen med en gång. Ett system som jag själv kör är att varje dag stämma av totala saldona på mina spelkonton mot "kassa minus risk" i spreadsheeten. Då vet man ju att man inte "glömt" något spel.
|
Hade det varit ett spel med "normal" insatts hade jag lagt in det sheetet, alla andra spel åker in ( både förluster och vinster , men försöker lägga ut alla spel här i dagboken och några gånger i chatten. Både för att visa att jag är seriös och för att försöka hjälpa andra att vinna pengar. Så om man vill ha mna senaste spel ska man i första hand kolla dagboken, in i shetten kommer de oftast efter att matchen är slut. Tror inte jag kan använda mig av ditt system Jinx, Jag har mer pengar på "kontona" än vad jag har på "sheetet" så tror det blir krångligt (eller är jag bara trög nu?)Nu är alla nattens och dagens spel inne i sheetet iallfall.
Tre basket lir... tre förluster som inte ens var nära att gå inn
Pejssons tips gick in idag, även om jag modifierade lappen lite