Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-30, 12:12   #252
Jinx

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Tack Maijadona. Såg nu att du ju naturligtvis hade med infon jag letade efter i ditt första dagboksinlägg. Mycket trevlig dagbok det här och nu börjar det ju bli många som gör inlägg och delar åsikter också. Kul!

Manchester Utd matchen tog jag av Crosman (som skrev ett inlägg i din dagbok igår). United har verkligen hittat formen igen och Blackburn verkar sjunka allt djupare ner i avgrunden. Lite synd egentligen för jag tycker ändå att Blackburn i grund och botten har ett helt ok lag och ser gärna att de håller sig kvar i PL även nästa säsong.

Vet att du inte är särskilt förtjust i Newcastle. Anledningen till att jag spelar på dem är enbart pga det oförskämt höga oddsen snarare än att jag tror benhårt att de kommer att vinna. Analysen jag gjort är helt enkelt att Newcastle verkar komma med en lovande elva mot ett svajigt Liverpool utan sina två kanske bästa spelare (Suarez avstängd och Gerrard är ju långtidsskadad) och därför anser jag att sannolikheten är högre än 1/6.9=15% att Newcastle fixar det här. Alltså spelar jag på den och "köper ut" krysset. Liverpool till 1,55 tycker jag är helt ospelbart faktiskt. Kanske ska tillägga att jag inte är särskilt mycket för Liverpool i största allmänhet och antagligen färgar det min analys något också

Vad är dina tankar (eller nån annans för den delen) ang Liverpool-matchen?

EDIT: Gerrard är på bänken
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+10)

Senast redigerad av Jinx den 2011-12-30 klockan 15:21.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat