Jag bestämmer inte hur systemet ska se ut förrän imorgon, när jag sett lite värmningar och fått sen information. Som jag ser på omgången idag så är den klart intressant och det bör bli en bra slant för sju rätt. Trist att Halmstad tog bort open strech, det hade varit ännu mer spännande.
1) Bästa hästen är Indigo Broline. Hade Åke kört så hade det varit en spik, kanske är det det ändå. Känns inte som man behöver övergardera loppet.
2) Öppet. Denco's Queenkilab tar nog spets, men det väntas svar från Braås Palema och Evita Brodda efter vad det verkar. Ditte Vingboons står illa till, men är ganska tidig. Emma Nips kan också vara ett bud.
3) Tar Noras Bean ledningen så är loppet över. Risk dock att Strong Boy D.E. kommer före. Har sett att vissa singlar Strong Boy; det är jag lite tveksam till. En eller flera.
4) Öppet lopp som är lite svårt att bena ut. Bäst är nog Ne Me Quitte Pas, men var hamnar han? Garderingslopp.
5) Omgångens bästa spik - Calypso Blue Chip. Peter rycker dojorna första gången och hittar troligen till spets omgående.
6) Art On Line ser ut att ta ledningen, men kanske inte är någon tuffing (?). Breedlove bör ha bra chans om lucka. Här kan det skrälla.
7) Här ska några ladda rejält. Håller Nu Nu Hill upp spets så kan det gå vägen. Annars sitter Freeman T. Porter när som helst, bara han håller sig på benen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|