Citat:
Blev så övertygad nu att jag slängde in två spel till! -1 till 2.4 och -3 tll 9.5!
|
Haha, -3 är det nog ingen idé att du räknar med med tanke på Liverpools facit, men mot topplagen måste vi ju ändå säga att det gått bra, spöat Arsenal och Chelsea borta, torsk efter 2 utvisningar (dock rättvist) mot Tottenham, och kryss med mersmak hemma mot bägge Manchester lagen, det är ju emot bottengängen vi haft svårt.
Newcastle är påväg i fel riktning, har inte riktigt bredden på truppen för att spela med dem allra bästa (det har inte pool heller men ja..) .. som sagt, lite klickande form samtidigt som Liverpools försvar är extremt stabilt.
Citat:
Glöm dock inte innan Ni lastar att Newcastle inte varit såhär bra på väldigt länge... Sen var även Liverpool bättre förr...
Jag är mer inne på att ett Newcastle som kan spela helt utan 'press' plockar poäng mot ett Liverpool som bör vinna.
Newcastle's antal förluster är väldigt lätträknade hittills.
|
Liverpools antal förluster är än mer lätträknade, speciellt hemma
Kommer bli en bra match, brukar vara härliga tillställningar dessa, och med lite extra krydda idag iom Carroll och Enrique i Pool tröjor.
Kryssrisk men jag är färgad nog att säga Liverpool 2-0!!