Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-30, 19:33   #6
crillelonn
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 3
Sharp$: 415
Standard

Lite idéer och funderingar till Halmstads V75:a
Avd 1 Ett garderingslopp på 4-5 streck, mitt roliga bud är Hell Of A Kemp och Untersteiner som har lagt om träning de sista månaderna och med lopp i kroppen kan det räcka hela vägen.
Avd 2 Kommer att strecka hästarna 1-2-7, tror mest på Ingves som brukar få bra fart på märrar som han kör första gången och dessutom har han ett bra läge för spets
Avd 3 Noras Bean blir favorit men det är inget jag gillar, en häst som endast har 2 segrar och 7 andrapris på de senaste 26 starterna är inget som hetsar upp mig i alla fall. En som blir helt bortglömd är 12 Royale De Crepon visserligen dåligt läge men som hon sett ut på slutet så kommer inte jag lämna henne utanför lappen och dessutom kan det bli tal om barfota fram
Avd 4 Ne Me Quitte Pas är i mina ögon en klass klättrare som får bli min första spik. Den som ska gardera får inte glömma 10 Stensro Macho som satt fast sist och Uhrberg är riktigt nöjd med träningen.
Avd 5 Beverly Boko är bästa hästen och vinner om hon och Stefan fixar spåret, det är en märr som jag tror kommer att duga i årgångsloppen 2012 chansar man kan man spika annars krävs det en del streck
Avd 6 Kommer att strecka hästarna 1-2-3-7-9 där min första häst blir Online D´amour som var ruggig sist med ett avslutande varv i dödens och tillsynes med krafter kvar.
Avd 7 Här kommer omgångens bästa spik Freeman T.Porter, en häst som har matchat hästar som Kadett CD, Aisle Stand, Haraldinho mm måste ha toppchans här om nu kusken kan gör sitt jobb
crillelonn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat