Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-02, 11:37   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Även jag spelade på över 2.5mål i Blackburn - Stoke. Överspel i blackburn har varit lite av en kassako senaste tiden där jag haft 4 av 5 lyckade spel. De fortsätter läcka och de fortsätter att bjuda. Finns ingen anledning att tro att det blir målfattigt idag med tanke på hur de varit. Med ett öppet transferfönster vill tränare inte riskera skador på bra spelare samtidigt vill många spelare lysa lite mer än annars.

Both teams to score ger annars 1.73 som också borde vara ett bra spel men håller mig till över 2.5 själv.

Doncaster är ett utpräglat hemmalag. De har spelat 2 raka bortamatcher som resulterat de närmaste slakt de kan komma. Nu är de åter på hemmaplan och 1.88 på +0 alt det stigande -0.25 till 2.33 är bra tycker jag. Själv spelade jag innan oddset steg dessutom. Chanserna speglar bättre än oddset om man frågar mig och just nu är det för bra. Barnsley vann förvisso senast med 4-1 mot leeds där Leeds lyckades göra sitt mål i slutminuten men det var på hemmaplan och Leeds brukar lyckas dåligt mot barnsley, före det hade Barnsley 3 raka förluster. Oavgjort som sämst och då är det halfpush som gäller.
http://www.doncasterroversfc.co.uk/p...555885,00.html priserna på biljetterna har dumpats idag så stor publik är att vänta!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
soulman (+5), fireas (+3), DD (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat