Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-02, 15:37   #9
soulman

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Jag har som flera andra valt att spela följande singel i Premier League:

Blackburn Rovers-Stoke fler än 2.5 mål 2.10@Bet365

Åtta av Rovers tio senaste ligamatcher har gått över 2.5 mål. Yakubu verkar ha hittat målformen med tre mål i de tre senaste ligamatcherna. Nio av Stokes elva senaste ligamatcher har gått över 2.5 mål. Tretton av lagets sexton senaste liga, EL och cup har gått över linan. KP med flera har skrivit om denna varvid ytterligare kommentarer känns överflödiga. Tack för den infon btw.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 16.00.

Jag väljer också att spela följande singel i skotska Premier League:

Dundee United-Aberdeen fler än 2.5 mål 2.18@Pinnacle Sports

Ligasexan Dundee United verkar ha hittat målformen och har gått över 3.5 mål i tre av de fyra senaste ligamatcherna. Senast blev det 2-2 borta mot St. Mirren och före det blev det vinst med 3-1 hemma mot Hibernian. Lagets målkung Jon Daly (19/10 ligamål) har gjort tre av målen i de här två matcherna. Skadeläget hos hemmalaget får betecknas som ljust. Finske anfallaren Lauri Dalla Valle (11/3 ligamål) är troligen tillbaka från sjukdom men får sannolikt börja på bänken. Det kan också bli debut för från irländska Sligo Rovers inköpte mittfältaren Richie Ryan. Han får betecknas som ett intressant nyförvärv.

Tio av Aberdeens (9:a) tolv senaste ligamatcher har gått över 2.5 mål. Fyra av lagets fem senaste bortamatcher i ligaspelet har gått över 2.5 mål. I mitten av oktober vann Aberdeen hemmamötet mot Dundee United med 3-1. Jag tror att de får det tuffare idag men mål kan de absolut göra. Lagets målkung är Scott Vernon (19/8 ligamål) som är hyfsat het. Tillbaka i truppen till den här matchen är mittfältarna Peter Pawlett (15/0) och Fraser Fyvie (15/1 ligamål) samt anfallaren Mohamed Chalali (9/0).

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 16.00 men matchen finns också som livespel @ Bet365 där oddset för överspelet just nu ligger på 2.10.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jla (+3)

Senast redigerad av soulman den 2012-01-02 klockan 15:49.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat