Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-02, 15:49   #10
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Dags att sparka igång fotbollsåret 2012 för egen del.

Över 2.5 i Blackburn-Stoke verkar vara populärt vilket nu får mig att ångra mig

Spelar även över i QPR-Norwich då bägge lagen känns jämnbra och saknar två backar vardera. Marginellt värde normalt, men bortfallet av försvarar gör att jag känner att det finns en edge stor nog för ett litet spel.

Spelar Wolves+1 och över i Wolves-Chelsea också då Wolves är mer än kapabla till att störa ett förvirrat Chelsea. Wolves gör mål i nästa varje match och släpper gärna till 2 bollar. Chelsea är som sagt inte i form, speciellt inte där bak där Luiz ser ut som en kona stundtals. Hemmahund med pengar tillbaka på uddamålsförlust till 2.00 känns bra.

Såg även matchen som Arsenal spelade mot QPR senast och var inte imponerad, Arsenal ser uddlösa ut bortsett från en spelare, RvP. Fulham är fysiskt starka och klarade väl 1-1 borta mot Gunners om jag minns rätt. Hemma på Craven Cottage krävs bättre spel av Arsenal än mot QPR för att vinna. Arsenal känns övervärderade här.

Till sist lirar jag Swansea+0.5 @ 2.09, Villa vann borta mot Chelsea och jag räknar med att de flesta lirar Villa här. Jag tycker dock att de är övervärderade, de är inte ett bra lag och har inte spelat speciellt bra hemma och var inte speciellt bra mot Chelsea.

Swansea är en hård nöt att knäcka och jag ser stort värde i X, har dock en mental spärr som är svår att ta bort när det kommer till att spela X så det får bli +0.5 istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
soulman (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat