Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-02, 20:28   #321
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Kan jag fråga dig Tompa; som liverpool anhängare, hur ser du på matchen mellan city och liverpool? Bet365 har ju ett fin-fint erbjudande på gratis livespel här som jag tänkte utnyttja. Mina tankar går till att lägga första bettet på 250 på Man City och sedan lägga livebettet på City eller kryss beroende på hur matchen verkar. Nån mer som funderat på att ta del av detta erbjudande och hur resonerar ni? City lär knappast spara på krutet och allt annat än seger ser nog Mancini som ett stort misslyckande men samtidigt har ju liverpool visat sig vara en svårt nöt att knäcka för City. Utan Suarez saknar liverpool ju lite av sin udd framåt men jag vet inte...
Jag tror dessutom att City har bra chans att ta ledningen för Liverpool har mer än en gång haft problem att göra mål och då får du säkert bra odds på X2 och kan "säkra" en vinst.

Mancini vilade ju spelare i veckan och fick betala för det.

Mycket snurr kring Liverpool med Suarez domen och Andy Carroll som inte klarar av att ta emot en passning.

Jag tror tyvärr att City är starkare, hemma på Etihad är man dominanta:

Manchester City (1) 9 9 0 0 28 4 24 3.11 0.44 3.00 27

Tufft matchande runt julen och City har en bredare trupp.
Om du råkar spela på det jag säger nu så är det dock kört för dig, förmodligen med ett 90+ mål. 3 torskade spel idag på 90+ mål (ett på 90+7!!!) 2 igår.. så jag räknar med ungefär 2 imorrn åxå.. omöjligt att spela med Gud på andra sidan..

Liverpool har bara gjort 10 mål på 9 bortamatcher
City har gjort 28 mål och släppt in 4 på 9 hemmamatcher.

FYI! Suarez är spelklar till imorgon, även om dem inte överklagar.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+4), Jinx (+10)

Senast redigerad av tompa87 den 2012-01-02 klockan 20:32.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat