Ämne: V86 4/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-04, 18:38   #5
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Jag spikar Wannabe Kemp, Admiral Newport och Famous Fayline. Färglöst måhända men tror dom vinner.

Avd 1:
Första verkar alla vilja ha spets och med tokkörning vete katten vem som vinner till slut. Om 3 skulle hitta till spets lär det vara klart. Men 1 och 2 lär ju göra allt för att svara. 5-7 klart roligast och mest intressanta om 1-2-3 inte kan bestämma sig från start.

Avd 2:
Nestor Gel och Rayon Lascaux givna streck här. Speciellt Nestorn är intressant som märkligt bortglömd. 1-3 tas med också.

Avd 3:
Hoppas på spets och slut på 4. Inte helt hundra på det men vettig vinstchans. 3 gillas men lär tappa från start och gynnas inte av kort.

Avd 4:
Tycker 2 sett kanon ut på slutet. Alltid jiddervarning i lärlings/ungdomslopp och inte alls säker på att den bara vinner. Given "etta" dock. 8 bra och räknas. 6-11 farliga med bra resa.Sen kan alla vinna med mest varning för 4-10.

Avd 5:
Fruktansvärt lågklassigt lopp. Skrällen står på lut. Tar alla. Men 7-2 rankas klart sist.

Avd 6:
Alltid klurigt med såna här lopp. Tycker dock att 6 och 13 höjer sig klart mest. Utgångshästar eller lås! 4-11-14 sen. Och gardera vidare så mycket plånboken tål.

I två sista avd spikas bästa hästarna trots bakspår. Båda kan göra loppet själv om dom får för sig att maska i täten.

Lycka till. Själv ligger jag rätt lågt på V86 då det inte kittlar min speltarm. Får gå på dragen. Jag vill ha tillbaka V64. Ha ha.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat