Jag spikar Wannabe Kemp, Admiral Newport och Famous Fayline. Färglöst måhända men tror dom vinner.
Avd 1:
Första verkar alla vilja ha spets och med tokkörning vete katten vem som vinner till slut. Om 3 skulle hitta till spets lär det vara klart. Men 1 och 2 lär ju göra allt för att svara. 5-7 klart roligast och mest intressanta om 1-2-3 inte kan bestämma sig från start.
Avd 2:
Nestor Gel och Rayon Lascaux givna streck här. Speciellt Nestorn är intressant som märkligt bortglömd. 1-3 tas med också.
Avd 3:
Hoppas på spets och slut på 4. Inte helt hundra på det men vettig vinstchans. 3 gillas men lär tappa från start och gynnas inte av kort.
Avd 4:
Tycker 2 sett kanon ut på slutet. Alltid jiddervarning i lärlings/ungdomslopp och inte alls säker på att den bara vinner. Given "etta" dock. 8 bra och räknas. 6-11 farliga med bra resa.Sen kan alla vinna med mest varning för 4-10.
Avd 5:
Fruktansvärt lågklassigt lopp. Skrällen står på lut. Tar alla. Men 7-2 rankas klart sist.
Avd 6:
Alltid klurigt med såna här lopp. Tycker dock att 6 och 13 höjer sig klart mest. Utgångshästar eller lås! 4-11-14 sen. Och gardera vidare så mycket plånboken tål.
I två sista avd spikas bästa hästarna trots bakspår. Båda kan göra loppet själv om dom får för sig att maska i täten.
Lycka till. Själv ligger jag rätt lågt på V86 då det inte kittlar min speltarm. Får gå på dragen. Jag vill ha tillbaka V64. Ha ha.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|