Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-04, 23:04   #459
Jinx

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Jo utan Ba och Tiote blir det inte roligt för skatorna:-)

Tror aldrig jag sett Mancester så dåliga . speciellt deras första touch på bollen var bedrövliga idag.
Vill kontra där dock. Matchen mot Blackburn var fan ännu sämre. Det var som om ett svenskt superettan-lag hade spelat. Hade det inte varit för tröjorna hade jag inte fattat ens att det var united som spelade haha.

Pejsson: sorry om jag förledde dig lite med United matchen. Trodde verkligen de skulle skärpa sig idag men icke. dessutom tycker jag Newcastle gjorde det oväntat bra. Såg mycket bättre ut idag än mot Liverpool. Kanske är de ett "hemmalag" helt enkelt. men får jag föreslå en liten sak till dig? Såg att du hade en trippel med bara Everton kvar. Everton tog ju ledningen i matchen mot Bolton och oddset blev då väldigt höga på Bolton och kryss. I det läget kan man ganska enkelt och billigt säkra upp en vinst genom att helt enkelt betta mot Everton så man antingen vinner på X2:an eller på ursprungsbettet. Vet att många här inne inte gillar att spela så men jag tycker det har funkat rätt bra för mig hittills. Plus att man slipper bli tokigt över sena kvitteringar och annat oförutsett. Som sagt, bara ett förslag som funkat bra för mig...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+7)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat