Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-05, 15:43   #1
Unnamed
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 353
Standard

Hur man INTE blir limiterad


I denna tråd skull skulle jag vilja diskutera hur man bettar på ett bra sätt - enligt spelbolagen, och därav undvika limiteringar. Bolagen jag syftar på är europeiska bolag, exklusive betfair och pinnacle.

Några sätt jag klurat på är att man satsar på marknader där stora pengar omsätts, tex Matchodds, öu2.5 i La Liga osv. Och då ska man satsa på favoriterna och så nära matchstart som möjligt eftersom som jag förstått det så ger bolagen sämre odds på favoriterna och därav vill att man ska betta på dessa marknader eftersom de har bra koll på lagen osv. Så nära matchstart eftersom marknaden då har uppnåt ett stabilt läge och oftast så finns inga överodds då.

Vilket sätt är bäst att undvika limiteringar i detta fall, lägga många lägre bets(några hundra kr) eller kanske en stor summa en gång i veckan?
Vinner man i dessa lägen, tror bolagen att man har tur eller att man faktiskt kan något? För antar att bolagen gillar kunder med tur och inte skicklighet.

Sedan skulle jag vilja veta av folk som BLIVIT limiterade, hur såg eran bettinghistorik ut, satsade ni enbart på marknadshöga odds, vilka insatser, bettingsfrekvens osv.
Det bästa vore om ni kunde visa en bettinghistorik från första insättningen till limiteringen.
Unnamed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat