Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-06, 01:37   #502
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Jääävligt synd. Jepp, äntligen la liga. Med lite hjälp av fireas ska vi nog kunna tjäna lite pengar där. Ett första tips redan nu är Villarreal - Valencia. 2:an i den matchen är oddsad alldeles för högt. Inväntar en preliminär laguppställning innan jag bettar men Rossi är väl borta resten av säsongen. Så även Nilmar tror jag. Cani kan man inte lita på. Och i övrigt har Villarreal sett riktigt svaga ut. Därtill brukar Valencia köra över dem. men se upp, de kommer att klättra i tabellen nu när champions league är över. Förra säsongen var de riktigt bra och nog fasen kommer de sluta åtminstone i mitten av tabellen, det tror jag. Finns fortfarande mycket bra i det laget.

Malaga hemma mot Atletico Madrid känns också bra till ca 2.15 i odds. malaga höll ju på att vinna borta mot madrid och känns ändå rätt stabila. Atletico är ju så pinsamt dåliga på bortaplan att man har svårt att hålla sig för skratt ibland. Nu med en riktigt stressad tränare också. Känns som en solid Malagavinst här.
Gillar dessa tankar Tycker att Villarreal och Atletico Madrid är de två lagen som tydligast har underpresterat under hösten. Villa kan väl skylla en hel del på skador medans Madrid kan kanske skylla på traditionen, tycker de underpresterar varenda år.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat