Dagens första spel blir Sevilla
Sevilla - Sevilla @ 4.33
400,00 kr Singel 08/01/2012 09:48:41 400,00 0,00
Oavgjort - Sevilla @ 6.00
300,00 kr Singel 08/01/2012 09:48:41 300,00 0,00
Väljer att spela halvtid/fulltid med pengarna tillbaka vid 0-0. Sevilla har trots allt Laligas bästa målvakt! (Kanske förra årets bästa målvakt ) Javi Varas!
Inget av lagen har några större problem. Sevilla har haft jobbigt med skador tidigare under säsongen men det ljusnat över juluppehållet.
Nykomlingen Rayo började säsongen överraskande bra men föll tillbaka under december då man bara tog tre poäng. Man ligger nu precis över nedflyttningsstrecket. Truppen är mycket tunn och man kommer att få jobba för att hänga kvar.
Sevilla är hopplöst ojämna men har hög högsta nivå. En del av den svaga hösten tror jag kan att man kan tillskriva lagets skadeproblem.
1-0 till Sevilla känns inte alls omöjligt. Och visst hade det suttit fint om Alvaro Negredo hade satt målet mot sin moderklubb
Jag vet dock att rayo har gjort mycket mål på hemmaplan i höst! Men de Klarade inte av att spräcka nollan mot varken Espanyol eller Zaragoza.
Tror även hårt på Milan idag , dock ser jag att de gått ner från 1.8 igår till nu 1.72-1.73. jag tycker det är lite lite för att vara bortamatch i SerieA
Plus att Atalanta inte förlorat någon hemmamatch än den här sässongen.
Får fundera lite till på den matchen.
Precs som du skriver suddenneddus ( Välkommen!

)så tror jag också på Valencia idag. Jinx tipsade om den redan för några dagar sedan och han har bra koll på LaLiga. Dock är det ett derby och jag vet inte om jag ska spela rak tvåa eller -0.25.
Edit Såg att Valencia gav 2.15 vid -o.25 så jag högg direkt.
1 Valencia 0,0,-0,5 Villarreal v Valencia
(Asian Handicap) 08/01/2012 Ingen 2.15 Levande
Insats: 600,00 Vinst: 690,00 Utdelning: