Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-08, 11:26   #646
Jinx

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg
Vad säger ni om Valencia borta mot Villarreal idag? 2.40 på bet365 (finns kanske högre) Villarreal har ju varit allt annat än bra iår och Valencia imponerar
Valenica oddset är på tok för högt anser jag också. Dock är Nilmar tillbaka i villarreal. Villarreal spelar preliminärt med Cani, Nilmar, Rubén och Perez på topp. Rossi är borta hela säsongen vilket är det stoooora avbräcket för Villarreal. Han var ofta den spelare som gjorde hela skillnaden förra säsongen när VR slutade 4:a. Valencia har däremot inga skadade nyckelspelare och ställer upp med en stark trupp som vanligt idag.

Däremot kommer nu nog så sakteliga Villarreal klättra uppåt i ligatabellen även om jag tror Valencia blir för svåra. Spel på Villarreal i lättare matcher framöver kan nog vara bra spel. Iaf om de ser bra ut idag.

Förra säsongen slutade Villarreals hemmamatch lagen emellan 1-1 och bortamatchen 5-0 till Valencia. Men då var Villarreal i form när 1-1 mötet spelades. Valencia DnB tycker jag är ett ganska säkert spel men även rak Valencia borde vara ett bra spel.

EDIT: Jag spelar Valencia PK -0.5 till 2.08 på Pinnen. Dvs halva insatsen tillbaka vid oavgjort. Känns som en rimlig kompromiss

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-08 klockan 11:38.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat