Ämne: NBA 9/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-09, 20:59   #33
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Asså jag kommer att chansa på Hawks matchen.

Som sagt, en chansning

Senaste 5 matcherna har Nets bara vunnit en och det var mot Raptors. Jets har förlorat 7 och vunnit 2 hittills.

Hawks har vunnit 6 och förlorat 3 denna säsong och fokuserar sig mkt på defensiven. Defensiven i bortamatcher är den nästbästa i ligan.

Hawks har mött Bulls och Heat 2 gånger detta året och har imponerat, 2 st 2p förloster efter OT och 2 vinster. De har ett rätt ok lag som har bra defensiv och ok offensiv pga Horford.

Lagen har redan mött varann 2 gånger detta året, båda gångerna vann Hawks, 106-70 i Jersey och 105-98 i Atlandta. Sen dess har Jets gått väldigt dåligt och jag tror på Hawks vinst med 5.5. Kniper den med 3 u av 5.
http://www.youtube.com/watch?v=bd2B6SjMh_w

Nej då, skämt åsido. Klart att Hawks är det klara spelet här men det känns för enkelt och Hawks är fan aldrig enkla så jag låter bli! Lycka till själv och hoppas det sitter!

Angående Philly-Indiana så är det inga nyheter där än utan närmare match får vi reda på vilka som kan lira eller ej.

Det är ny vecka och således nya matchups i fantasyn. Vlad och hans gay kumpan Smoove möter inte mig längre så nu kan han sluta överprestera, har därför lagt in underspel på Smoove både på pts och rbs. Nej då, spelen finns men anledningen är helt enkelt att linorna hos betsson är höga och det är för att han varit riktigt grym de senaste matcherna, han kommer inte kunna hålla den höga nivån länge till. Pinnen har poängspelet på 2 poäng lägre och oddset på under är 1.75 och rbs på samma med oddset där också 1.75 på under mot betssons 1.85. Risk för low scoring match, risk för att Smoove inte är jätte taggad ikväll och Humpen kommer hustla honom. Tycker 17.5 pts och 8.5 rbs är för mycket och testar under på båda, bra värde så länge linorna ligger så högt!

Toronto är också spelat som de flesta andra här inne!

Är lite små sugen på överspel i Bulls-Pistons och under i Denver-Hornets men avvaktar ett tag innan jag trycker av om det blir något!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat