Ämne: NBA 9/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-09, 21:39   #35
fondell
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har bestämt mig för att gå in på pacers, är det något lag som skulle bli bättre för att en starter är skadad så är det pacers. Tror att de kommer kämpa något enormt och täcka 7.5 spreaden.

Smoove is just smoove. Reboundsen vet jag inte om han täcker idag, därför går jag emot. Men han kan omöjligt skjuta lika bra som han har gjort senaste veckan, det känns som att den sitter varenda gång! Svårt att toppa det, men jag går heller inte emot för linan var sönder slashad när jag vaknade

Citat:
Asså jag kommer att chansa på Hawks matchen.

Som sagt, en chansning

Senaste 5 matcherna har Nets bara vunnit en och det var mot Raptors. Jets har förlorat 7 och vunnit 2 hittills.

Hawks har vunnit 6 och förlorat 3 denna säsong och fokuserar sig mkt på defensiven. Defensiven i bortamatcher är den nästbästa i ligan.

Hawks har mött Bulls och Heat 2 gånger detta året och har imponerat, 2 st 2p förloster efter OT och 2 vinster. De har ett rätt ok lag som har bra defensiv och ok offensiv pga Horford.

Lagen har redan mött varann 2 gånger detta året, båda gångerna vann Hawks, 106-70 i Jersey och 105-98 i Atlandta. Sen dess har Jets gått väldigt dåligt och jag tror på Hawks vinst med 5.5. Kniper den med 3 u av 5.
Här finner du svaret!

(Skulle bädda in men jag är så inkompetent! :(
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2012-01-09 klockan 21:57.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat