Man kan hålla sig för skratt... från förra veckans "speedwaykörningar" på Vermo... så går det inte heller denna vecka att analysera loppen på normalt sätt då man "drabbas" av OpenStretch... snikspårx2 på insidan och loppen blir helt annorlunda körda....kul?
1. håller med AbbeAce här ovan, vill även tro att spår 1 kan fungera för BREEDLOVE, gillar Love You hästarna och Goopen vet hur man hanterar denna bana. Stallformen är ju OK hos Lädret.
2. Essien ensamt sto i Brons känns inte stekhett för mig just nu iaf... Pelles står ju iskallt till med 12e på OS-banan... kände direkt att det var intressant med Ingves upp på Åke´s springare, klart + mot att sätta upp Anders som nån vecka tidigare. Åke själv är ju i USA, skulle väl vara bort 5-6 veckor för nån vecka sedan så han ser vi inte i startlistorna på en tid... frågan är vad det gör med stallformen? Han var ju borta några veckor typ i sommras... då tyckte jag det märktes rätt omgående att chefen inte var hemma... svårt lopp... kanske? Men då Global Manhatten är eft Love You finns viss "spik-risk" hos en annan....
3. Vill nog "känna" lite till på detta lopp, men 2an kan vara tänkbar som Abbe säger, men... ston, kort, volt, OS-bana... med Uhrberg på 1a spåret... då blir det svårare för Untersteiner att bestämma från början, senast reglerade han allt från bricka 1, nu finns risk för att Uhrberg vänder bort alla, och sen väljer lopp själv, spets på kort? Eller släppa till "rätt rygg" och invänta snikspårs-spurt... delikat att räkna ut, sen har vi Veijo på springspåret.... bakspår o tillägg e väl bara att räkna bort på distansen m OS...(?)
... så lång jag kommit just nu, vi hörs vidare i jakten på Jackpotten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av DrD den 2012-01-10 klockan 08:42.
Anledning: lopp felnr...
|