Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-16, 22:38   #6
Imagodei
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 0
Standard

Knicks @ Bulls för 3.55 som finns på Betfair nu kan vara intressant.

Knicks spelar ju mycket på 3poängare så beroende på om de faller eller inte så...

Om man ska tippa vinnare utan tanke på oddsen så borde det bli något enligt liknande:

njn@cha: charlotte borde vinna utan större problem. Charlotte är mycket bra hemma och NJN är mindre bra, överallt.

mia@phi är lite klurig men jag tror på Miami. De kommer nog försöka göra en push för slutspelet nu. Jag hittade 2.22 på de på betfair och tyckte det var klart värt.

min@det borde som sagt detroit ta hem.

nyk@chi tar ett IMO i allmänhet väldigt underskattat bulls hem men nyk för 3.55 kan det finnas ett värde i.

phx@mem tror jag memphis tar hem, de är väldigt bra hemma, tror phx snabba basket kan passa de rätt bra också.

dal@okc OKC med Durant i spetsen är mycket bra, ffa hemma. Dock kan man få 2.67 på dallas hos betfair nu vilket jag tycker är sjukt spelbart. Vet inte om det är dallas trades som gjort folk rädda men IMO gjorde den dallas bättre.

uta@hou borde uta vinna, bredare lag med bättre spets.

lac@por tror jag på portland trots alla dess skador osv. Kaman var iofs sjukt het innan all-star break men brejken kan ju lika gärna varit mot han isf. Har faktiskt inte tittat om Roy är tillbaka men om han är det så är det portland som gäller.

bos@sac dags för gamlingarna att visa att de vill vara med och leka. boston vinner

gsw@lal borde ju givetvis lakers vinna, med eller utan bryant. Dock så snurrar det odds runt 13 på gsw och det kan vara spelbart imo. gsw är ett uptempo-lag och som för alla sådana så kan det gå lite hursom beroende på vad som faller.
Imagodei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat