Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-10, 21:01   #823
Pejsson

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av musse33 Visa inlägg
Det är fan otroligt :( har inte satt nått än i dag körde trippel på Linköping hoppades att dom skulle ta sig samman mmm nej där körde på dubblar så en dubbel borta sitter på en till då går Timrå upp i ledning mot HV71 som jag trodde på förhand var "säker" ugh Nä kommer vara väldigt passiv tills den allmäna svackan är borta, NHL i natt vågar jag ens inte titta åt och NBA får va med för nu. Kommer max köra 3 spel per dag OM jag hittar nått som ser ok ut för kör man på favo spel jag då skräller det och kör man på skräll jag då vinner favoriten.

Har alldrig varit med om nått liknande där alla mer eller mindre missar målet det kommer vända frågan är bara när under tiden får man hålla lite hårdare i bankrullen så man inte bränner sig.

Får se om man kan få nått plus innan natten är över har ett par levande kvar som jag hoppas på så simma lungt boys så ska vi nog vända trenden
Jag håller med dej, det mesta skiter sej just nu. Aik trodde jag iofs på, dom har en gås oplockad med Linköping sen sist. Hv71 var i mitt sinne solkara men det ser illa ut (10 min kvar så man kan ju hoppas på oavgjort och ml?)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat