Citat:
Ursprungligen postat av Jinx
Tack, tack. Alla mina spel är dock inte bokförda på förhand (mest i början då jag var latare) eftersom jag skapade arket för min egen skull och spelar en del live. Sen har även några freebets (en fördel med att ha konton på 30 bolag är att man får många såna haha) utnyttjats där de vid förlust endast bokats som push vilket kanske är lite fusk. Men det hade gått betydligt sämre utan alla bra tips jag fångat upp här. Tack till er alla!
Nu återstår bara den svåra biten; att höja insatserna. Jag är så otrolig o-riskbenägen så ni får hålla mig lite i handen nu  Tror jag väntar tills jag haft några bra dagar bara. Varit ett mörker för många här denna veckan förstår jag.
Nu sätter vi NHL:en inatt va? 
|
Mörker..............
Ja det kan man lungt säga men jag tror inte att dom flesta är så jäkla fel ute i sina prognoser, det är dom vi tippar på som inte gör sitt jobb

Det går upp och ner för alla och det är bara att acceptera, kan man inte det så kanske man skall syssla med nåt annat eller iallafall dra ner insatserna till en nivå man hantera och inte behöver ligga sömnlös på nätterna när man har fritt fall i kassan.