Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-11, 14:42   #874
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Adam är en fattigmans Gerrard utan genombrottskraften. Men han har verkligen inte rosat marknaden på sistone och har tappat flera dimensioner i sin leverans av fasta situationer (vilket var det han främst köptes för) och är helt rätt bänkad idag!
Han behöver vara clutch på fasta för att vara värd sina pengar för i spelet är han inte genial, han kan inte spela def midd för han har inte arbetskapacitet och han kan inte spela off midd för han är inte genombrottstark.

Det var nog jag som sa det och det gjorde dem men nu har dem vilat 10 dagar, kan vara värt att tänkas på.

Everton är fullkomligt usla framåt ifrån vad jag sett dem senaste matcherna, och kommer gå för 0-0 idag, det är jag säker på. Har spelat att Everton inte gör mål till 2.07, dem tappar en massa offensiv kraft i fasta situationer utan Jagielka och Cahill (om dem båda saknas) såhär ser Evertons skadelista ut på Physioroom:
S Coleman Thigh Muscle Strain no return date
T Hibbert Groin/Pelvis Injury 11th Feb 12
T Cahill Groin/Pelvis Injury no return date
R Barkley Knee Injury no return date
L Osman Knee Injury no return date
J Rodwell Hamstring Injury no return date
P Jagielka MCL Knee Ligament Injury 25th Feb 12

Coleman, Cahill, Osman, Jagielka, Rodwell och Hibbert är alla startspelare. Får se vilka som startar men ja.. jag tror inte på everton idag.

Tack, det var verkligen på tiden att jag fick sätta lite spel igen!
Sorry tompa för att jag glömde att det var din Spurs analys
Japp många borta för Everton och jag kommer hålla nere insatsen, dock kommer jag spela everton och får hellre skämmas efteråt

Har ni några andra spel på gång idag grabbar?
Nu ska jag försöka knåpa ihop en rek på en match jag tror starkt på idag.....
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat