Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-11, 14:46   #875
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Grattis som fan till NHL-spelen tompa! Fegade själv lite med insatserna i natt efter svag början på veckan vad gäller NHL. Men skit att man missade att liva Bruins inför P3. Klart de skulle vinna.

Liverpool: Nej, shit jag glömmer att ni är så starka anhängare till dem här Sorry klumpigt uttryckt. utspelade stämmer naturligtvis inte utan jag syftade mest på resultatet 3-0 och att jag faktiskt tycker att city var klart bättre än liverpool och då säger jag det med neutrala ögon eftersom jag inte håller på några lag (mer än möjligtvis arsenal). Tror ändå att det får bli ett lir på man city rak etta. oddset lockar för mycket för att avstå.

Maijadona: nej det var inte jag som sa. såg inte matchen mot WB men de borde kanske vara lite slitna vid det här laget och 1-0 är ju inte något speciellt bra resultat mot ett skadeskjutet WB. Tottenhams målkanoner är nog lite slitna. Jag hakar fireas spel här; resultat 1-0 plus resultat 2-0 till Tottenham. Gav fina odds.
Haha, ja precis, WATCH YOURSELF haha, nejdå, jag drar fram en gammal FM klyscha och säger att "Det var kvalitén på bollinnehavet som avgjorde" Liverpool hade mycket boll men skapade inte mkt alls, och City var effektiva, nästan 100%-iga. Men nu saknas bägge mittbackarna (som var bäst i den matchen) och även Yaya Toure som är viktig för Citys defensiv, Silva, Aguero och Balotelli dras med småskador och alla väntas inte spela. Flyttas Richards in som mittback så tappar man också mycket offensiv kraft. Men som sagt, jag kan inte vara partisk i en sån här match haha Viktig med Carling Cup i år så att vi tar en mer titel än vad UTD gör haha

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+1), Jinx (+3)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat