Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-11, 14:54   #876
Jinx

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Kanske blir att hoppa City ändå pga kryssrisken och laguppställningen.

Tror på en match till idag. Skrev om den på fotbollstråden.
"Spelar Espanyol -1 AH. Första mötet slutade 2-1 till cordoba men då fick espanyol en utvisning och spelade halva matchen med en man mindre och släppte in två mål precis i slutet. Idag tror jag man kommer öppna offensivt och göra ett mål snabbt och sedan vill man nog göra ett till för att inte åka på ett tråkigt mål i baken i slutet och missa avancemang. Som sidospel spelar jag på mål innan min 28.

Espanyol -1.0 finns till 1.7 @ SBO
Espanyol -1.5 finns till 2.3 @ 12bet

Mål innan minut 28 finns till 1.91 @ Coral"

Såg nån statistik på att Espanyol ofta gör mål de första 10 minuterna i en match men det sista spelet får bli en chansning. Men jag brukar alltid förlora på målspel så ryggning sker definitivt på egen risk. Men Espanyol -1.0 tycker jag känns otroligt bra. Tyvärr lyckas jag inte hitta någon preliminär laguppställning på Espanyol men jag utgår ifrån att cupen är viktig för dem och kommer med ett bra lag (taggade efter poängen mot barca i helgen?) och då ser de till att vinna idag. Cordoba är ett bra segundalag förvisso som är duktiga på att rulla boll med stort innehav men som har svårt att göra mål och väldigt ofta klantar till det i försvarsspelet. Förra gången hade de en man mer halva matchen och hemmaplan. Att möta Espanyol borta ska de iaf på pappret inte fixa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+3)

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-11 klockan 15:02.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat