Ämne: 11/1 V86
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-11, 16:55   #13
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Här spikar jag Steel Pepper som har varit grym på slutet laddas mot ledningen igen och det ska vara bra chans. Timro ser inga moln på himeln och tycker det är hans bästa chans för dagen. Är han lika fin som senast går han normalt inte att slå! Highlight brizard vann ett billigt lopp i debuten för pelle känns ändå som värst emot till favoriten. Räser Sune är en startraket som borde vilja ha ryggen på steel pepper kan tjäna fina pengar. Simb ruby är en vass avslutare som brukar löpa bra när han körs på väntan, distansen är mitt i prick men hur är egentligen formen!? Beachelor dream svarade för en strong insats senast i stoeliten brukar ofta få tuffa upplägg inte borta om favoriten sviker. Persos Seaman har inte startat på ett tag är kapabel men behöver högst troligt loppet. Scargel kommer från två raka monte starter och i detta gänget måste han rycka upp sig asevärt om han ska ha med segerstriden att göra. Freaternity party vinner inte på beställning och lär få det svårt från ett uselt läge.

Citerat från min egen blogg: Miljondragen
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat