Avd 3:
B: 3-5-6-8-10-9-2-1 C: 12-11-7-4
Läskigt lopp. Men tycker att 3 Moule är en berättigad favorit. Har varit bra i två raka men det här är samtidigt ingen häst att lita på. Och spika den som storfavorit är inte ett alternativ för mig. Dock stark och rejäl och skulle inte förvåna mig om den lyckas sticka huvudet först strax före mål. 5 Sunset Coast kan bli svårtuggad från spets. Rejäl häst men med lite sämre kapacitet än favoriten. Given! 6 Eeyore Bear är också stark och rejäl men ingen blixt ut och lutar åt att den får göra grovjobbet. Annrs gillar jag den här hästen. Men rankas som trea bara med tanke på att den förmodligen får göra jobbet själv. Dessa tre är mina "måste-hästar". 8 bra men strulig. 10 blivit behandlad och behöver förmodligen loppet i kroppen. Hyfsad kapacitet annars. 9-2-1 är väl snudd på C-hästar men ingen är direkt chanslös. 9 har visat bra fart emellanåt och 1-2 tas med mest på fina utgångslägena. C-hästarna är sämre men i ett småklurigt lopp är dom absolut inte chanslösa dom heller. 3-5-6 i första hand är utgångstipset dock.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av copiad den 2012-01-12 klockan 11:20.
|