Avd 4:
B: 4-9-3-2-11-10
Borde väl räcka med dessa? Får ärligt talat inget riktigt grepp om omgången. För mycket om och men. Tycker dock att det här är dagens sämsta favorit på förhand i
10 Sinova Ribb. Ojämn häst som var urusel senast. Kan vinna men bara en av flera. Över 70% på strecken. Draget måste vara
4 Nydalens Isabelle som brukar pipa till spets från framspår. Där är den riktigt effektiv och svårslagen. Återkommer efter vila men har gått bra efter vila förut och Karlstedt låter nöjd. Om inte banan eller formen ställer till det tror jag den spårar varje meter av detta lopp. Kul drag till ca 25%. Galopprisken finns dock alltid där så det är ingen man lirar hela lönen på

.
9 Regina One spurtade mycket starkt senast i hårt gäng och räknas alltid när den får smyga med och spela ut sin speed sista 200-300 m. 3-2-11 också bra. Sex streck hoppas jag klara mig på.
Nu får ni reda ut resten själva. Kommer inte med ngt förslag idag då det är så mycket sista info som kan avgöra det mesta idag. Banan tex. Vilka som trivs och inte trivs på den. Och så barfotainfo. Men nu har ni fått lite kött på benen. Lycka till alla!