Ämne: NBA 12/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-13, 03:46   #15
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Smått löjligt hur saker och ting kan utveckla sig egentligen.

Sitter på Knicks +10 och har analyserat att det krävs tre tunga saker som ska gå emot för det ska missa:

1. Gay måste vara monster vilket han inte varit tidigare: Ikväll blir det season high 26 pts, check

2. Memphis måste göra sin bästa match så här långt i år: Såg inte hela matchen men Reggie Miller som kommenterar säger att detta va tveklös Memphis bästa match i år, check

3. Knicks måste göra sin sämsta match i år: Melo skadar sig och spelar bara 20 minuter, Studde spelar han också bara 20 minuter och gör bara 6 poäng på 1-7 FG vilket tar död på en 137 matcher lång streak som han gjort minst 10 poäng i. Detta händer inte så ofta alltså. check

Ändå så slutar matchen 94-83 till Memphis, den här klassiska retliga 1 poäng ifrån som bara måste gnuggas i ansiktet. Egentligen borde det varit 21 poäng men Knicks kom ikapp i slutet bara för man skulle komma nära men inte riktigt ända fram.

Trevligare för oss alla i Bucks matchen. Mitt +13 sitter utan problem, Bucks hade en ledning kring 10 nästan hela vägen men Pistons kom ikapp gång efter gång och va bara 3 poäng ifrån i slutet. En trevlig Bucks 8-2 run sista minuten med en helt oförklarlig foul av Jerebko med 6 sekunder kvar gör att Bucks vinner med 9 istället för 7 så Arch kan sova lugnt inatt han hade poängen på sin sida och bra för mig att jag också fick in mitt spel på matchen! Överspelet va klockrent och jag tror det är första gången jag sett en perfect FT game, 41-41 FT's från båda lagen kombinerat i Bucks-Pistons, imponerande när Bogut är med i lineupen

Edit: Okej, sry Avej, alla blev visst inte nöjda i Bucks matchen. Om du nu såg foulen så känns det ännu sämre...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KONTUR (+1)

Senast redigerad av Lazlo den 2012-01-13 klockan 03:49.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat