Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-13, 09:27   #995
Jinx

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Läste igår att QPR och Spurs är sugna på att köpa backjätten Samba från Blackburn. Jag fattar inte varför inte varenda lag ger sig in i jakten på denne spelare. Rankar han som top 3 försvarare i PL.

Dem två Indiska ägarna till Blackburn verkar försoka förstöra klubben så gott det går. Första de gjorde var att sparka "BIG" Sam och ersätta han med Kean. Nu ska de ¨som sagt sälja Samba. Lagets stöttespelare...... Jag är glad att jag inte är Blackburnfans och om någon av er är det så beklagar jag verkligen sorgen!

En liten rolig hstoria är att ägarna heller nte riktigt vet vad de givit sig in på.
Inför förra sässongens sista match ( Blackburn låg riktigt risigt till och riskerade och åka ur PL) Interjuvades ägarna om framtidsplanerna och om det skulle ändras om det blev degradering..ägarna såg helt oförstående ut och sa att de inte visste om att man kunde åka ur Premier Leauge..... Tror de borde köpt ett NHL lag istället

Summa summarun:
Säljer det Samba ska jag gå in med ett stort bet på att Blackburn åker ur!
Utan Samba hade Blackburn släppt in dubbelt så mycket mål. Kommer att rygga det bettet om de säljer honom.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat