Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-13, 10:56   #1000
Jinx

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn
Men sen är frågan, typ NHL under nätterna när det är många matcher, ska man försöka hålla ner antalet matcher till typ 3-4-5st?
Det där är lite intressant. Har också funderat lite över det. Har kommit fram till att det kan vara bra att inte spela för mycket över en enskild natt. För låt säga att du inatt hade spelat 3 units på varje enskild NHL-match. Du hade då haft mycket pengar på spel och (förvisso otroligt liten risk) skulle kunna förlora stor del av din kassa om du har otur och det mesta skiter sig. Spelar man några spel, sedan rättar och sedan ytterligare några spel är det ju lättare att slå på bromsen om man hamnar i en svacka och förlorar flera i rad.
Kan väl tilläggas dock att jag är en extremt försiktig spelare som enligt alla bankrulle teorier spelar med för liten andel av min rulle i mina bets.

Håller med Pejsson. Vore kul med lite debatt kring detta då det verkar skilja mycket på hur spelare här hanterar sin rulle. Dessutom tycker jag det finns för lite att läsa om detta. Kanske har jag inte letat tillräckligt

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-13 klockan 11:04.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat