Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-13, 11:02   #1001
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Det där är lite intressant. Har också funderat lite över det. Har kommit fram till att det kan vara bra att inte spela för mycket över en enskild natt. För låt säga att du inatt hade spelat 3 units på varje enskild NHL-match. Du hade då haft mycket pengar på spel och (förvisso otroligt liten risk) skulle kunna förlora stor del av din kassa om du har otur och det mesta skiter sig. Spelar man några spel, sedan rättar och sedan ytterligare några spel är det ju lättare att slå på bromsen om man hamnar i en svacka och förlorar flera i rad.
Kan väl tilläggas dock att jag är en extremt försiktig spelare som enligt alla bankrulle teorier spelar med för liten andel av min rulle i mina bets.
Ah okej, får försöka hålla nere, kanske MAX ha 4U aktivt per natt eller så?

Måste väl ändå kännas skönt att köra med "för lite"? Ingen risk att kassan går i graven precis!

Jag tackar ödmjukast för all input, vet inte om jag kanske ska försöka hålla mig till endast NHL, eller köra på som jag har gjort... NHL är det som gått bäst, och det behöver jag lägga "minst" tid på, jämförelse om jag ska leta upp spel dagarna i enda, men samtidigt så har ni grabbar bra koll på läget på övriga delar så kanske blir så att jag endast ryggar några spel från er här!
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat