Citat:
Ursprungligen postat av Jinx
Låter sunt wLn. Ja jag är nöjd med min bankrullehantering eftersom jag alltid tänker när jag bettar "hur mycket är jag beredd att förlora här?". Och vinsterna är trevliga även om man inte bettar så mycket. Kicken blir densamma  och man slipper ligga sömnlös om man förlorar.
Du kan väl köra NHL som huvuddel men ändå rygga fotboll från de stora ligorna eftersom det ändå är många här som har ordentlig koll på det? Som Maijadona sa "jag kan alla spelare i alla lag i de stora ligorna på mina fem fingrar". Kan vara synd att missa en del klockrena bet som ändå kommer på förslag här. Själv kör jag enligt denna modell med mina bets. Huvudsakligt spel på fotboll i de stora ligorna eftersom jag själv kan dessa och sedan rygga NHL eftersom många här är så duktiga på det (inte minst du och Pejsson).
Vad tror du om ett sådant upplägg?
|
Dom flesta förlusterna jag gjort än så länge är just på mina "säkra" fotbollsspel.
Det är väl bara att konstatera att jag inte är den vassaste kniven i lådan där och kommer i fortsättningen inte att lägga massa tid på att hitta egna drag utan rygga dom som har betydligt bättre koll på fotbollen, det finns ju ett antal här
Jag håller mej till hockeyn istället, det har ju gått ganska hyfsat så här långt