Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-13, 21:08   #1048
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Tack för fina rekar idag Tompa.

Bettade först på Caps utan att göra min läxa (fy på mig). När jag sen såg statsen verkar det som om Tampa har klar fördel från 5 senaste mötena dock (eller har jag fattat fel?). Och därtill skador i Caps -> känns som det kan bli en skräll.
Nja, Washington vann senast, 6-5 borta.
Washington har vunnit 5/7 senaste (torsk mot SJ och LA borta på västkusten)

Washington är 10-1-1 mot Bolts dem senaste 12 hemmamatcherna, 20-3-1 dem senaste 24! Det är otroliga siffror. Som sagt är det svårt att veta var Caps står, L.A hade gjort 6 mål på 5 matcher men gjorde 5 på Caps, och sen åkte man hem och nollade ett extremt skadeskjutet Pens (utan bäckis och Green).

Tampa har torskat 5 i rad, förra matchen droppade man 4-2 hemma mot usla Carolina så formen har Washington men jag tycker det är för få som kliver fram i det offensiva. Semin har väldigt måttliga 22 poäng på 37 matcher och har varit scratchad trots att han inte varit skadad för att han är för lat. Knuble 10 poäng, Perrault 7 poäng, såna som behöver steppa upp sitt spel avsevärt om det ska gå vägen. Tampa har ju väldigt djup firepower, St. Louis, Lecavalier, Malone, Stamkos och i viss mån Downie men dem verkar inte få det att fungera samtidigt alla gånger. Ju mer jag tittar desto mer tror jag på Tampa...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat