Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-15, 12:53   #1155
Jinx

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Det är det sämsta jag sett... Fyfan va dåliga dem är det är så att man skäms, verkligen URUSLA. Ingen försvarar, ingen anfaller.. vad håller dem på med? Pinsamt att dem spelat CL i år, och ännu ett bevis på att La Liga håller på att förfalla..
Jag fattar INGENTING. De är rakt tillbaka i samma usla form som de började ligan. Ingen fantasi, ingen struktur. Återigen "lojt och oinspirerat". Det är ju helt sjukt att det kunde ta sig samman i en enda match mot Valencia och sen bara kasta bort det igen.

Så typiskt att igår när man spelar på Valencia blir det skräll och de förlorar. Nu spelar man på en mindre skräll och då går matchen precis enligt vad oddsen visade på innan matchen. Svårt att inte bli tjurig då

Ang. Milan. Jag ser fortfarande mer värde i Milan då jag tycker Inter måste bevisa sig mer innan jag spelar på dem. Men som Tompa säger; överspelet kan vara ett ännu bättre spel. Över 2.5 mål finns till 2.1 på william hill. Ett annat spel jag tror jag kommer ta är att det blir fler mål i andra halvlek då detta varit fallet i 7 av 10 av milans senaste hemmamatcher mot övre-tabell-lag (Inter, Roma, Juventus. källa Premier-Betting). Coral erbjuder detta till 2.2.

Var ser du att förstemålvakterna (eventuellt) är skadade? Jag kollar på leaguespy och där står de som startklara.

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-15 klockan 12:56.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat