Ämne: Handbolls-EM
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-15, 16:24   #40
MrHansson

MrHanssons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 973

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 719158

Ogiltigt spel-ID: 719159

Dem fyra senaste matcherna för Tyskland så har tre av dessa slutat under just 53,5, man har börjat att prioritera försvaret i Tyskland då man märker att man inte hänger med lika bra framåt längre och man kontrar inte lika hårt som innan, man har fått en lite annan filosofi efter Heiner Brand la av som tränare, i dagens match gäller det bara att man får stopp på Filip Jicha så ska inte den här linan vara några problem då Heinevetter brukar kunna stänga igen bakåt och inget av lagen spelar snabb handboll, de här två spelen får hand i hand, får man stopp på Jicha så vinner man stort om inte så vinner man ändå med 4-5 bollar tror jag.

Ogiltigt spel-ID: 719295

Av de senaste 6 matcherna så har endast 1 match gått över denna linan för Danmark och för Slovakien så har endast 1 av de 5 senaste gått över, det säger det mesta för mig, för att denna ska gå över skulle jag tro att slovakien upp i 25-26 mål och det tror jag blir tufft, Slovakien är medvetna om Danskarnas kontringsspel och den enda lilla chansen dem har att hänga med är att stoppa just det, tror den hamnar runt 56 mål!

Ogiltigt spel-ID: 719297

Ogiltigt spel-ID: 719299

Och vårt kära Sverige med ja, i 4 av de 5 senaste matcherna så har Sverige gått över den här linan och "Makaronien" har gått över 4 av de 6 senaste matcherna! Sverige kommer att försöka att spela väldigt snabb handboll som dem är väldigt duktiga på i sina bästa stunder, Ekberg och Peterson kommer klyga fram längs kanterna och Sverige kommer vilja ha så högt tempo som möjligt, Lite småskador och sjukdomar i truppen tror jag inte ska vara några problem när det är EM prämiär, Makaronien är lite som Tjeckien med Jicha, får man inte igång Lazarov så kan det bli en lång dag för Balkan landet. Linan bör ligga 53,5 och -5.5, tror Sverige tar det 30-24

Senast redigerad av MrHansson den 2012-01-15 klockan 17:23.
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat