Citat:
Ursprungligen postat av Jinx
Espanyol hemma mot Mirandes. Utan att ha gjort nån djupare analys spelar jag Espanyol -1.0. Mirandes är ju för sjutton ett Segunda B-lag. Om Espanyol vill säkra avancemang ser de till att vinna rejält på hemmaplan idag så de har lite marginal med sig till bortamatchen. Jag såg iofs inte Mirandes spel mot Racing men jag har svårt att se att de fixar en bortamatch mot Espanyol. Plockade -1.0 tidigare till 1.70 @ Bet365 men det verkar som den droppar så vänta inte om ni är sugna. Kanske t o m att -1.5 spelet kan vara motiverat. Tankar? Du såg väl Racing-matchen Maijadona?
|
Tror det kan vara dagens bästa Jinx. Mirandes huserar runt i tredje div. Riktigt duktig lagkapten. Men resten av laget var verkligen inget vidare. Deras viktigaste "spelare" i matchen mot Santander var utan tve´kan dommaren som gjorde en exstremt dålig match, Jag brukar inte klaga på dommarna men han som dömde förra vecka var en riktig pajas. Santander borde haft tre straffar! i första halvlek. Mirandes spelade riktigt fult och var precis på väg att gå in här och skriva att dommaren hade glömt kortleken hemma , men som svar på denna anklagelse från mig fiskade han upp ett rött kort till en Santander spelare, Ett helt vannsingt beslut ska tilläggas
Jag spelar -1.5 till2.2 tycker det kändes som ett riktigt bra odds.
Kommer nog även att spela Sverige i handbollen idag ( fick ju tillslut in ett handbollslir igår) Men tror jag kommer livea det . räknar med att sverige som vanligt är usla i inledningen av matchen vilket borde få upp oddset en smula