Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-17, 13:13   #1357
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snabbtips:

Tyska hockeyligan.

Eisbären Berlin (1a) vs Grizzly Adams Wolfsburg (5a)

Skadekris i Berlin, inte mindre än 9 spelare sägs missa dagens match(Dominik Bielke, Stefan Ustorf, Mads Christensen, Constantin Braun, André Rankel, Tyson Mulock, Nick Angell, Denis Pederson injured och Sven Felski är avstängd.) och ytterliggare en är 50/50 (Julian Talbot).

Berlins coach säger följande på deras hemsida(ursäkta google translate):
"I min långa karriär som hockeyspelare, assisterande tränare, coach och manager, jag har aldrig sett så många skadades när ett lag på en gång", säger Peter John Lee av de tio misslyckanden."

För att första innebörden av dessa skador kan jag då säga att Ustorf är kapten, Pedersen och Felski vicekaptener, Braun är deras näst bästa back offensivt, Christensen är en stabil forward(22 matcher, 12 poäng), Angell är en bra defensiv back, Talbot (om han missar) är en av dem viktigaste offensiva krafterna med sina 25 poäng på 35 matcher.

Om inte det vore nog för att motivera ett spel på Wolfsburg så är laget mest formstarkt i hela ligan med 5 vinster på dem 6 senaste, 27 gjorda mål och 11 insläppta, medans Berlin har torskat 2 i rad, en mot bottenlaget Nuremberg, och sist blev man utspelade av Mannheim borta och torskade med 5-2.

Spelar Wolfsburg rak till 3.50 på gamebookers, även -1 AH 4.75!! på bet365. För den fege finns +0,5 till runt 2.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+5), wLn (+5), Hyper (+5), KONTUR (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat