Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-18, 16:46   #1542
AndreasB1897

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Öhh, jo kanske. På Bet365 betyder det ju rak iaf.. jag vet inte ja

Snabbrek:

Panathinaikos - Doxy Dramas

Hemmalaget har 6/6 hemma i år, man är 2a med 2 matcher mindre än Olympiakos och bara 4 poäng bakom. Man har 17-5 i målskillnad hemma.

Doxy Dramas är seriens slagpåse. Ett enda gjort mål på 11 matcher talar sitt tydliga språk, man hör inte hemma i högsta serien. 1-18 i målskillnad, målet gjordes på bortaplan.

Känslan är 3-4-5 noll men jag hittade inga bra spel då PAOK kanske slår av lite efter 2-0 och spelar av (något jag dock inte tror kommer hända då detta är ett perfekt tillfälle att ta in dem 9 mål man är bakom Olympiakos.

Också lite oroväckande att man bara gjort 1 mål i snitt dem senaste 6 matcherna, men som sagt, jag tror det släpper idag!

Multiple score: 4,5 eller 6-0 finns till 4.5 på Bwin, klart värt att ser över.

Jag väljer att ta PAOK att vinna båda halvlekarna till 2 @ Bwin (hittar ingen oddsjämförelse) då man enligt källor annonserar en offensiv 11a med 3 anfallare (som sagt man behöver ta in 9 mål på Olympiakos) och Doxy gör mindre än 0.1 mål per match, ser inte att dem gör ett idag emot Olympiakos borta!
Panathinaikos kallas för PAO och inte PAOK, så det inte blir något missförstånd.